Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Pedestrian access"'
Publikováno v:
Buildings, Vol 14, Iss 10, p 3207 (2024)
Good-quality urban street space is crucial for improving walkability. Frequency and amplitude are the main spatial characteristics of the street interface rhythm, known as a “virtual–real” relation. Exploring the mechanism influencing the urban
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c990783d5a2f4db187715e8aaef8f58a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 9, Iss 8, p 467 (2020)
The transit catchment area is an important concept for public transport planning. This study proposes a methodological framework to generate network-based transit catchment areas by walking. Three components of the framework, namely subgraph construc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82500f0efbca4b8690980c794d8b6157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blampied, Nigel Bryan
Publikováno v:
Blampied, Nigel Bryan. (2018). Parametric functions for conceptual and feasibility estimating in public highway project portfolios. UC Berkeley: Civil and Environmental Engineering. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5ks29694
Owners face challenges in setting priorities between potential projects to maintain, rehabilitate, and improve their infrastructure. The estimated cost of each potential project is a factor that owners use in setting priorities between projects and i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::b2ac03f54d1881c7894541290e09c4e6
http://www.escholarship.org/uc/item/5ks29694
http://www.escholarship.org/uc/item/5ks29694
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 96:714-722
In order to study the travel range of the pedestrian choice of rail transit, this paper analyzed factors influencing the choice of walking access mode, by conducting simulated experiments and questionnaires investigation. Based on Kishi's Logit Price
Autor:
Misiarzová, Vendula
The aim of this diploma thesis is the technical study of the bypass in the city part Brno - Žebětín, which will be situated in the corridor of available urban land. As part of the study I will resolve the bypass connection to the existing road III
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-265346
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.