Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Pedersen, Jens E."'
In the quest for next-generation sequence modeling architectures, State Space Models (SSMs) have emerged as a potent alternative to transformers, particularly for their computational efficiency and suitability for dynamical systems. This paper invest
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.09477
Autor:
Pedersen, Jens E., Abreu, Steven, Jobst, Matthias, Lenz, Gregor, Fra, Vittorio, Bauer, Felix C., Muir, Dylan R., Zhou, Peng, Vogginger, Bernhard, Heckel, Kade, Urgese, Gianvito, Shankar, Sadasivan, Stewart, Terrence C., Sheik, Sadique, Eshraghian, Jason K.
Publikováno v:
Nat Commun 15, 8122 (2024)
Spiking neural networks and neuromorphic hardware platforms that simulate neuronal dynamics are getting wide attention and are being applied to many relevant problems using Machine Learning. Despite a well-established mathematical foundation for neur
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.14641
Autor:
Razumov, Aleksandr, Heebøll, Holger R., Dummont, Mario, Terra, Osama, Dong, Bozhang, Riebesehl, Jasper, Varming, Poul, Pedersen, Jens E., Da Ros, Francesco, Bowers, John E., Zibar, Darko
Advanced digital signal processing techniques in combination with ultra-wideband balanced coherent detection have enabled a new generation of ultra-high speed fiber-optic communication systems, by moving most of the processing functionalities into di
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.08681
In fundamental papers from 1962 [1, 2], Heffener and Haus showed that it is not possible to construct a linear noiseless amplifier. The implies that the amplifier intrinsic noise sources induce random perturbations on the phase of the incoming optica
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.03577
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.