Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Pedaste, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education 2007 49(4):1357-1377
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jong, A.J.M. de, Lazonder, A.W., Pedaste, M., Zacharia, Z.C., Fischer, F., Hmelo-Silver, C.E., Goldman, S.R., Reimann, P.
Publikováno v:
Fischer, F.; Hmelo-Silver, C.E.; Goldman, S.R. (ed.), International handbook of the learning sciences, 256-266. New York, NY : Routledge
STARTPAGE=256;ENDPAGE=266;TITLE=Fischer, F.; Hmelo-Silver, C.E.; Goldman, S.R. (ed.), International handbook of the learning sciences
International Handbook of the Learning Sciences ISBN: 9781315617572
Fischer, F.; Hmelo-Silver, C.E.; Goldman, S.R. (ed.), International handbook of the learning sciences, pp. 256-266
STARTPAGE=256;ENDPAGE=266;TITLE=Fischer, F.; Hmelo-Silver, C.E.; Goldman, S.R. (ed.), International handbook of the learning sciences
International Handbook of the Learning Sciences ISBN: 9781315617572
Fischer, F.; Hmelo-Silver, C.E.; Goldman, S.R. (ed.), International handbook of the learning sciences, pp. 256-266
Contains fulltext : 196818.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Learning in an active way is regarded as a necessary condition for acquiring deep knowledge and skills (e.g., Freeman et al., 2014). Experiential and inquiry learning are specifi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4ecb133fbf9b87cbfedb83841f7b6c8b
http://hdl.handle.net/2066/196818
http://hdl.handle.net/2066/196818
Autor:
Zacharia, Zacharias C., Manoli, Constantinos C., Xenofontos, N. A., De Jong, Ton, Pedaste, M., van Riesen, S. A. N., Kamp, E. T., Mäeots, M., Siiman, L. A., Tsourlidaki, E.
Publikováno v:
Educational technology research and development, 63(2), 257-302. Springer
Educational Technology Research and Development (ETR&D)
Educational Technology Research and Development (ETR&D), 2015
Educational Technology Research and Development
Educ.Technol.Res.Dev.
Scopus
Educational Technology Research and Development (ETR&D)
Educational Technology Research and Development (ETR&D), 2015
Educational Technology Research and Development
Educ.Technol.Res.Dev.
Scopus
The aim of this review is to identify specific types of guidance for supporting student use of online labs, that is, virtual and remote labs, in an inquiry context. To do so, we reviewed the literature on providing guidance within computer supported