Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Pedagogy of multiliteracies"'
Autor:
Ge, Yijuan
Publikováno v:
Electronic Thesis and Dissertation Repository
This doctoral research explored the experiences of Chinese parents in parent-child shared reading on English picture books (EPBs). It was unique in its approach, taking the perspective and standpoint of the parents as the research stance, and was one
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::d14451215ce428fab395a66183f1bb8e
https://ir.lib.uwo.ca/context/etd/article/11986/viewcontent/auto_convert.pdf
https://ir.lib.uwo.ca/context/etd/article/11986/viewcontent/auto_convert.pdf
Autor:
Κοντοβούρκη, Σταυρούλα, Ιωάννιδου, Έλενα, Φωτίου, Σταύρος, Πανεπιστήμιο Κύπρου, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, University of Cyprus, Faculty of Social Sciences and Education, Department of Education, Κοντοβούρκη, Σταυρούλα [0000-0001-8994-7222]
Στην παρούσα έρευνα, ο χώρος του μουσείου εκλαμβάνεται ως χώρος γραμματισμού, ως χώρος εμπλοκής σε κοινωνικές πρακτικές κατά τις οποίες
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4485::47f4069c9a1991bdf1c14e70718074e3
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/65262
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/65262
Publikováno v:
Revista (Con)Textos Linguísticos; v. 14 n. 29 (2020): Revista (Con)Textos Linguísticos; 565-583
Revista (Con)Textos Linguísticos
Universidade Federal do Espírito Santo (UFES)
instacron:UFES
Revista (Con)Textos Linguísticos
Universidade Federal do Espírito Santo (UFES)
instacron:UFES
In this article, we analyze the close dialogue that exists between the text of the National Common Curricular Base (BNCC) for High School in the Portuguese discipline/component (2017) and the programmatic manifesto of the pedagogy of the multiliterac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
O mundo passa por constantes transformações e a educação deve acompanhar esta demanda, já que as mudanças refletem direta e indiretamente na maneira de as pessoas agirem e, consequentemente, na forma de aprenderem. Desse modo, é possível dize
Autor:
Cumming-Potvin, Wendy
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2007 Jan 01. 30(2), 483-507.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20466647