Zobrazeno 1 - 10
of 1 128
pro vyhledávání: '"Pedagogy (Music)"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna I. Sherbakova, Irina A. Korsakova
Publikováno v:
Музыкальное искусство и образование, Vol 8, Iss 3, Pp 50-64 (2020)
The scientific school “Methodology of pedagogy of music education” is a significant phenomenon in the pedagogy of music education. It was happened in the depths of the Department of methodology and methods of music education of the Moscow Pedagog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8353dceb87f34456b39e8431808c526c
Publikováno v:
International Journal of Social Pedagogy, Vol 9, Iss 1 (2020)
Social pedagogy has become a common feature of CPD training for staff working with looked after children and adopted children. Social workers, foster carers and adoptive parents use the characteristic features of social pedagogical practice to develo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6fcee5c5aa94d089a0509b3a34e1b3a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Reflexão & Ação, Vol 24, Iss 1, Pp 233-254 (2016)
This article is the result of a research that, based on the Gender Studies and the contributions of Michel Foucault’s studies, aims to analyze and discuss how discourses on gender, sexuality and consumption made visible by music of the genre known,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecbf0f1e394a4dec94fd57e3e7f4e23f
Autor:
Ryan T. Humphrey
Publikováno v:
International Journal of Social Pedagogy (2020)
Social pedagogy has become a common feature of CPD training for staff working with looked after children and adopted children. Social workers, foster carers and adoptive parents use the characteristic features of social pedagogical practice to develo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5ecd70bfa7e26341e6a65bc0bc88a219
https://ray.yorksj.ac.uk/id/eprint/5585/1/aa2009b2-da30-408e-b72c-8ff5f07f7692/ScienceOpen/IJSP-9-7.pdf
https://ray.yorksj.ac.uk/id/eprint/5585/1/aa2009b2-da30-408e-b72c-8ff5f07f7692/ScienceOpen/IJSP-9-7.pdf
Autor:
Jon Austin
Spinning Popular Culture is a book about the effervescent activity lying (perhaps dormant) beneath the surface of seemingly inert and mundane cultural items in everyday life. It is a book about the power of the Everyday to maintain loyalty to or, at
Autor:
Humphrey, Ryan
Publikováno v:
International Journal of Social Pedagogy; 4/17/2020, Vol. 9 Issue 1, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simas ALEKNAVIČIUS, Rytis URNIEŽIUS
Publikováno v:
Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Musica, Vol 65, Iss 1 (2020)
The necessity and possibilities of music teachers to acquire skills of playing several musical instruments is discussed in the current article. The advantages and challenges of multi-instrumentalists’ practice are analysed. The authors strive to de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6edcc4bfe229487c9e27a2dbd7e58816