Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Pedagogical resource"'
Publikováno v:
Training, Language and Culture, Vol 8, Iss 1, Pp 38-53 (2024)
The use of the mother tongue in foreign language lessons has always generated a wide debate on whether the use of L1 prevents students from learning a L2. This research shows what teachers of English as L2 in Spain think about this topic. First, we r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a65144da97e34dbd87b4922d1cf6a14d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valeria Aparecida Costa Sousa, Vitor Pereira de Oliveira, Lucio Fernandes Ferreira, Alessandro Teodoro Bruzi
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 17; e161111738991
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 17; e161111738991
Research, Society and Development; v. 11 n. 17; e161111738991
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 17; e161111738991
Research, Society and Development; v. 11 n. 17; e161111738991
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
As brincadeiras estão diretamente ligadas à infância e contribuem para o desenvolvimento integral da criança. Durante a Educação Infantil, a criança tem oportunidade de explorar e construir artefatos, além de usá-los em contextos de brincade
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c30186edc71327c67a4e55b6d2867844
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/38991
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/38991
Autor:
Julien Falgas
Publikováno v:
Distances et Médiations des Savoirs, Vol 17 (2017)
The Conversation France has been online since September 2015. As an information media, it takes the form of a website dedicated to scientific and common news. Academics and journalists collaborate to write and publish articles together, in order to s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1f3e8c8649940cfad22a881c6bbda53
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFG
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
Este trabalho se orienta pela hipótese de que os Mitos podem ser utilizados em ambiente escolar como parte das vivências das culturas indígenas, africanas e afro-brasileiras. Desta maneira, fortalece aspectos de identidades ligados a estas cultura
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::46a4e3f57c39985157fcf403edcfeda0
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/12426
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/12426
Autor:
Turato, Luzia de Fátima
Publikováno v:
Repositório Institucional da UNESP
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron:UNESP
Universidade Estadual Paulista (UNESP)
instacron:UNESP
Submitted by Luzia de Fatima Turato (luzia.turato@unesp.br) on 2022-09-23T19:36:24Z No. of bitstreams: 1 Defesa- ultima versão- LUZIA -V7- Celia- 22-09-22 (4).pdf: 3057027 bytes, checksum: 830ab34bca672a06c9415725098fdee0 (MD5) Approved for entry in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::a602f3add78672557ac857a9471393e9
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 6; e15211629011
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 6; e15211629011
Research, Society and Development; v. 11 n. 6; e15211629011
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 6; e15211629011
Research, Society and Development; v. 11 n. 6; e15211629011
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
In this article we address the process of preparing a pedagogical book with contemporary content in Astronomy. Our objective with this elaboration was to systematize a path that can serve as inspiration for other similar or close elaborations. This b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::44af1c8dcc272223a2ff43f8ebb64e7a
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/29011
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/29011