Zobrazeno 1 - 10
of 3 168
pro vyhledávání: '"Pedagogical psychology"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mykhailo Podoliak
Publikováno v:
Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Vol 6, Iss 1, Pp 142-148 (2019)
The article is dedicated to the revealing of the problem of pedagogical psychology in research activities and works of Ukrainian and Polish researcher, pedagogue, psychologist, philosopher Stefan Baley (1885-1952). The relevance of the theme is condi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f3dfa41202a43ac883b2e2fcc0ba344
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 121, p 03016 (2021)
The article draws attention to the sphere of historical and pedagogical knowledge. Being a product of the development of human society, it lies at the core of contemporary and future pedagogical culture. The mature conventional wisdom helps people to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3eb29bce7f44d5d8da811bea2122e08
In this article, we are talking about educational psychology taken from the developed areas of modern times, which is a key role in this place, since this is the nature of the human spirit and the student. Educational psychology is a network of psych
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3712d8be9476ecade0c86fca2533190a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Imedadze I.V.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 15, Iss 2, Pp 4-13 (2019)
The article analyzes the interrelation between L.S. Vygotsky’s and Uznadze’s views on some important issues of developmental and pedagogical psychology. This, in particular, refers to the problem of concept formation, periodisation of child devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02d84b314ec04330bf95d853473844f1