Zobrazeno 1 - 10
of 819
pro vyhledávání: '"Pedagogical continuity"'
Autor:
Due, Karin1, Skoog, Marianne2 marianne.skoog@oru.se, Areljung, Sofie3, Ottander, Christina1, Sundberg, Bodil4
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. Sep2023, Vol. 31 Issue 3, p790-805. 16p. 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laura Bianchini, María1 mlbianchini@fch.unicen.edu.ar, Cuchán, Natalia1 nataliacuchan@gmail.com, Mendez, Jorgelina1 jmendez@fch.unicen.edu.ar
Publikováno v:
Cuadernos de Educación. may2023, Issue 21, p75-90. 16p.
Autor:
Monti, Daiana1,2 daianamontiunvm@gmail.com, Assusa, Gonzalo1,2 gon_assusa@hotmail.com
Publikováno v:
Civitas - Revista de Ciências Sociais. 2023, Vol. 23 Issue 1, p1-11. 11p.
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 2021, Vol. 14, Issue 1, pp. 75-92.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIT-11-2020-0077
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, Vol 14, Iss 1, Pp 75-92 (2021)
Purpose – In March 2020, with only two working days’notice the French national education system went online due to the coronavirus pandemic. This study explores the relationship between the move to distance learning, the teaching practices employ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2bd22769448b4887bfc3a2f0676c1a0a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Francesc Pedró, Débora Ramos Torres
Publikováno v:
Journal of New Approaches in Educational Research, Vol 11, Iss 2, Pp 295-306 (2022)
Latin American universities have struggled to ensure pedagogical continuity since the beginning of the pandemic. The objective of this research is to find out how Latin American universities responded to the many challenges posed by their commitment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/898ef5c8da0642ebaa5df91832e4d3c3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. :1-16
This study aims to contribute knowledge about obstacles and opportunities for pedagogical continuity in science across early childhood education. We use activity theory to analyse individual interviews and group meetings with teachers from preschool