Zobrazeno 1 - 10
of 1 352
pro vyhledávání: '"Pedagogical Scenario"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Communication is a source of motivation and cohesion, so knowing how to communicate is a way to facilitate e-learning interactions and group/class dynamics through various communication tools. Communication tools and e-learning have brought major cha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::87d87d680de261cd4316a743f9db10d9
Autor:
Lamniai, Imad1,2 lam.imad@gmail.com, Bassiri, Mustapha1,3, Mazouak, Abderrazak1,4, Tridane, Malika1,5, Belaaouad, Said1
Publikováno v:
Iraqi Journal of Science. 2021 Special Issue, p332-337. 6p.
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai - Philosophia. 64(3):91-117
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=815135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Handbook of Research on Scripting, Media Coverage, and Implementation of E-Learning Training in LMS Platforms ISBN: 9781668476345
In recent decades, education researchers have taken an interest in what teachers do in the classroom. For a long time, one of the main research goals has been to identify teacher behaviors in the classroom that promote learner learning. The issue of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ab7f941b937b8f296baedb3262b1b73a
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-7634-5.ch006
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-7634-5.ch006
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ScienceRise, Vol 10, Iss 2 (27), Pp 34-41 (2016)
The place of the pedagogical scenario in development of the e-learning support system has been defined. The process of student's interaction with the system of e-learning in the form of a proper dialogue has been proposed. Peculiarities of constructi
Publikováno v:
Iraqi Journal of Science. :332-337
Augmented reality to qualify a new form of interaction between the user and the machine based on the association of real objects, from the user's environment, and virtual. In Morocco the use of this technology in the learning context remains in the e