Zobrazeno 1 - 10
of 1 569
pro vyhledávání: '"Pedagogic Framework"'
Publikováno v:
Global Education Review, Vol 5, Iss 4, Pp 211-235 (2018)
How should educators teach about one of the most complex and pressing issues of our times? This paper presents an empirically-grounded framework to help educators understand the opportunities and challenges of engaging youth around the topic of migra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa86bb5ce2e34b74a512195aed732b58
Autor:
Miriam Torzillo, Reesa Sorin
Publikováno v:
The International Journal of Arts Education. 13:39-53
Standardised curricula and the movement away from practical, hands-on learning has permeated Australian education over the past few years. The Arts have become even more marginalized, and Arts areas such as dance are almost non-existent. In their pla
Publikováno v:
Inquiries in Sport & Physical Education; 2003, Vol. 1 Issue 2, p173-183, 8p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael Seal
Publikováno v:
The Interruption of Heteronormativity in Higher Education ISBN: 9783030190880
This chapter gives an overview of how heteronormativity has traditionally been interrupted in higher education. It begins by examining the use of self as a pedagogic tool. It outlines how, in the 1990s, the dominant view in the literature was of comi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::34599df8a0a34714c4be049aa9020d24
https://doi.org/10.1007/978-3-030-19089-7_3
https://doi.org/10.1007/978-3-030-19089-7_3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Assisted Language Learning. 24:77-101
Within a European project on Networked Interaction in Foreign Language Acquisition and Research (NIFLAR), Second Life was used as a 3D virtual world in which language students can communicate synchronously with native speakers in the target language,