Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Peck, Frederick"'
Autor:
Peck, Frederick A.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2020 Jul 01. 51(4), 433-467.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/jresematheduc-2020-0045
Publikováno v:
In Linguistics and Education February 2020 55
Publikováno v:
Bhavnani, Suresh K. and Peck, Frederick A. Towards a Model of Information Scatter: Implications for Search and Design., 2006 . In 69th Annual Meeting of the American Society for Information Science and Technology (ASIST), Austin (US), 3-8 November 2006. [Conference paper]
Recent studies suggest that users often retrieve incomplete healthcare information because of the complex and skewed distribution of facts across relevant webpages. To understand the causes for such skewed distributions, this paper presents the resul
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/8563/
Autor:
Peck, Frederick, Matassa, Michael
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2016 Jun 01. 92(2), 245-278.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24830659
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Leadership. Dec2020/Jan2021, Vol. 78 Issue 4, p68-71. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Connor, Kevin1, Peck, Frederick A.2, Cafarella, Julie3, Lauff, Carlye Anne3, Kotys-Schwartz, Daria A.1, Rentschler, Mark4, McWilliams, Jenna3
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2015, p1-17. 17p.
Autor:
O'Connor, Kevin1, Peck, Frederick A.2, Cafarella, Julie3, Sullivan, Jacquelyn F., Ennis, Tanya D.3, Myers, Beth A., Kotys-Schwartz, Daria A.1, Louie, Beverly3
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2015, p1-17. 17p.
Autor:
PECK, FREDERICK A.
Publikováno v:
For the Learning of Mathematics; Mar2022, Vol. 42 Issue 1, p31-34, 4p