Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Peart, S"'
Autor:
Peart, S.
This thesis seeks to develop an understanding of how Black males received and perceived education within the further education (FE) sector in England. Using phenomenological inquiry and narratives provided by the Black males I consider how they engag
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.629196
Publikováno v:
BERA blog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::702cd1e5aa81467d9856ab25d296f2ae
The prevalence and range of street harassment(SH) incidents as experienced by adolescents is an understudied area. Street harassmentcan be defined as harassment behaviour in public places occurring both on-street (Wanggren, 2016; Logan, 2015; Vera-Gr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::dce00ff95cf55608d19aaa476eb509e8
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/44461/1/1477316_Wright.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/44461/1/1477316_Wright.pdf
Publikováno v:
Journal of Strategic Marketing. 28:336-349
Corporate branding is a strategic issue for universities as the global higher education (HE) marketplace is becoming increasingly competitive and there is pressure to differentiate. Yet it is unclear how universities develop and manage brand strategi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Perry, A., Mattu, S., Peart, S., Hague, A., Meachery, G., Fisher, A., Gould, K., Samuel, J., Robb, A.
Publikováno v:
In Journal of Heart and Lung Transplantation April 2019 38(4) Supplement:S316-S317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peart, S
This thesis seeks to develop an understanding of how Black males received and perceived education within the further education (FE) sector in England. Using phenomenological inquiry and narratives provided by the Black males I consider how they engag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::928f99511b0bb04e4ef4e1e923ad74f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.