Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Pearson, Diana"'
Autor:
Connelly, Denise M., Guitar, Nicole A., Garnett, Anna, Smith-Carrier, Tracy, Prentice, Kristin, Calver, Jen, King, Emily, McKay, Sandra, Pearson, Diana, Sinha, Samir, Snobelen, Nancy
Publikováno v:
Home Health Care Management & Practice; Nov2024, Vol. 36 Issue 4, p334-344, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kyriakides, Leonidas, Creemers, Bert P. M., Muijs, R. D., Rekers-Mombarg, L., Papastylianou, Dona, Van Petegem, Peter, Pearson, Diana
Publikováno v:
School effectiveness and school improvement
School Effectiveness and School Improvement, 25(1), 83-104. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
School Effectiveness and School Improvement
Sch.Eff.Sch.Improv.
Scopus
School Effectiveness and School Improvement, 25(1), 83-104. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
School Effectiveness and School Improvement
Sch.Eff.Sch.Improv.
Scopus
This project investigates the impact of the dynamic approach to school improvement (DASI) aiming to help schools face and reduce bullying through integrating research on bullying with educational effectiveness research (EER). A network of approximate
Autor:
Anderson, Wendy G., Puntillo, Kathleen, Boyle, Deborah, Barbour, Susan, Turner, Kathleen, Cimino, Jenica, Moore, Eric, Noort, Janice, MacMillan, John, Pearson, Diana, Grywalski, Michelle, Liao, Solomon, Ferrell, Bruce, Meyer, Jeannette, O'Neil-Page, Edith, Cain, Julia, Herman, Heather, Mitchell, William, Pantilat, Steven
Publikováno v:
In Journal of Pain and Symptom Management March 2016 51(3):589-596
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Learning Technology; 2012, Vol. 20 Issue 4, p399-415, 17p