Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Pearce, Julia M."'
Publikováno v:
In International Journal of Disaster Risk Reduction January 2024 100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Critical Infrastructure Protection March 2019 24:166-176
Autor:
Heard, Claire Louise1 (AUTHOR), Pearce, Julia M.2 (AUTHOR) julia.pearce@kcl.ac.uk, Rogers, M. Brooke3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Disasters. Jan2020, Vol. 44 Issue 1, p205-228. 24p.
Autor:
Parker, David1,2 david.1.parker@kcl.ac.uk, Pearce, Julia M.1, Lindekilde, Lasse2, Rogers, M. Brooke1
Publikováno v:
Studies in Conflict & Terrorism. 2019, Vol. 42 Issue 3, p264-291. 28p.
Autor:
Pearce, Julia M.1 (AUTHOR) julia.pearce@kcl.ac.uk, Lindekilde, Lasse2 (AUTHOR), Parker, David2 (AUTHOR), Rogers, M. Brooke1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Risk Analysis: An International Journal. Aug2019, Vol. 39 Issue 8, p1675-1694. 20p. 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lindekilde, L, Pearce, J M, Parker, D J & Rogers, M B 2019, ' Communicating public guidance for firearms and weapons attacks : factors influencing intention to ‘run, hide, tell’ in the UK and Denmark ' Risk Analysis . https://doi.org/10.1111/risa.13301
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::e9541642b952492be471bb6a4e755d7e
https://pure.au.dk/portal/da/publications/communicating-public-guidance-for-firearms-and-weapons-attacks(1a61013c-3215-491f-b852-cbf76088ec23).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/communicating-public-guidance-for-firearms-and-weapons-attacks(1a61013c-3215-491f-b852-cbf76088ec23).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.