Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Peña Troncoso, Sebastián"'
Autor:
Toro Arévalo, Sergio, Fritz González, Agustín Lucas, Figueroa Núñez, Carolina Andrea, Peña Troncoso, Sebastián
Publikováno v:
Retos: Nuevas Perspectivas de Educación Física, Deporte y Recreación; 2024, Vol. 55, p769-778, 10p
Autor:
Peña Troncoso, Sebastián, Toro Arévalo, Sergio, Carter Thuillier, Bastián, Pazos Couto, José M.
Publikováno v:
Cultura, Ciencia y Deporte; sep2024, Vol. 19 Issue 61, p45-53, 9p
Autor:
Peña-Troncoso, Sebastián, Toro-Arévalo, Sergio, Osses-Bustingorry, Sonia, Navarro-Aburto, Braulio
Publikováno v:
In Revista Brasileira de Ciências do Esporte July-September 2019 41(3):248-255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Asenjo-Paredes, Catalina, Gallardo-Fuentes, Francisco, Carter-Thuillier, Bastian, Peña-Troncoso, Sebastián
Publikováno v:
Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; ene-jun2024, Vol. 25 Issue 1, p1-17, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Colombiana de Educación; 2023, Issue 89, p179-203, 25p
Autor:
Sepúlveda-Obreque, Alejandro, Münzenmayer, Andrea Minte, Peña-Troncoso, Sebastián, Hernández-Mosqueira, Claudio
Publikováno v:
Revista Colombiana de Educación; 2023, Issue 89, p59-77, 19p
Publikováno v:
Pedagogical Studies; Vol. 48 Núm. 1 (2022); 309-322
Estudios Pedagógicos; Vol. 48 Núm. 1 (2022); 309-322
Estudios Pedagógicos; Vol. 48 Núm. 1 (2022); 309-322
The purpose of the present study was to analyze the pertinence of the content of the MOBAK Battery to assess the development of the curricular motor skill-related aims established for Physical Education class. An exploratory methodology was adopted t
Autor:
Toro-Arévalo, Sergio, Luhrs-Middleton, Otto, Rosales-Ojeda, Jaime, Moreno-Doña, Alberto, Peña-Troncoso, Sebastián
Publikováno v:
Estudios Pedagogicos (Valdivia); 2023 Special Issue, Vol. 49, p189-206, 18p