Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Pazy, Y."'
Identical Phosphatase Mechanisms Achieved through Distinct Modes of Binding Phosphoprotein Substrate
Autor:
Pazy, Y., Motaleb, M. A., Guarnieri, M. T., Charon, N. W., Zhao, R., Silversmith, R. E., Petsko, Gregory A.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2010 Feb 01. 107(5), 1924-1929.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40536510
Identical phosphatase mechanisms achieved through distinct modes of binding phosphoprotein substrate
Two-component signal transduction systems are widespread in prokaryotes and control numerous cellular processes. Extensive investigation of sensor kinase and response regulator proteins from many two-component systems has established conserved sequen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::782a9bef35f48b5cff20555aa379c6fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.