Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Pazos, Pilar"'
Autor:
Huang, Jingwei, Gheorghe, Adrian, Handley, Holly, Pazos, Pilar, Pinto, Ariel, Kovacic, Samuel, Collins, Andy, Keating, Charles, Sousa-Poza, Andres, Rabadi, Ghaith, Unal, Resit, Cotter, Teddy, Landaeta, Rafael, Daniels, Charles
Publikováno v:
International Journal of System of Systems Engineering, 2020
Digital Engineering, the digital transformation of engineering to leverage digital technologies, is coming globally. This paper explores digital systems engineering, which aims at developing theory, methods, models, and tools to support the emerging
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.11672
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education + Training, 2022, Vol. 64, Issue 4, pp. 461-475.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-06-2021-0208
Autor:
Zhou, Zikai, Pazos, Pilar
Publikováno v:
Team Performance Management: An International Journal, 2020, Vol. 27, Issue 1/2, pp. 114-129.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TPM-07-2020-0060
Autor:
Zhou, Zikai, Pazos, Pilar
Publikováno v:
Team Performance Management: An International Journal, 2020, Vol. 26, Issue 7/8, pp. 409-427.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TPM-05-2020-0036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kidd, Jennifer, Kaipa, Krishnanand, Gutierrez, Kristie, Lee, Min Jung, Pazos, Pilar, Ringleb, Stacie I.
Publikováno v:
Journal of Pre-College Engineering Education Research (J-PEER)
Ed+gineering, an NSF-funded program, adapted hands-on robotics instruction for online delivery in response to the COVID-19 pandemic. This qualitative multiple case study shares the experiences of participating education students in spring 2021 as the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.