Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Pay as you wish"'
Publikováno v:
Jurnal Pariwisata Pesona, Vol 7, Iss 2, Pp 290-297 (2022)
This research aims to analyze how Bandung Good Guide can present tourist packages/activities during the COVID-19 pandemic circumstances. This research took place in Bandung, from September to November 2021 and uses a qualitative descriptive approach,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/528b4972271544efb0949ca96e50d998
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2009 Jan 01. 73(1), 44-58.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20618997
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Crespo, Beatriz Vaz Serra
Currently, museums show difficulty in setting their ticket prices, as well as in increasing their revenue while remaining inclusive. Pay As You Wish is a pricing mechanism in which visitors are allowed to pay whatever value they wish for the museum v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::1fe9fd7a0eab5cca9b23205737dff5e8
https://hdl.handle.net/10362/69207
https://hdl.handle.net/10362/69207
Autor:
Mills, Paul
This dissertation addresses two major themes in behavioral pricing; how consumers construct and use reference prices to judge the attractiveness of a price, and how guilt, and perceptions of fairness, influence consumer behavior. Essay 1 examines how
Prevailing wisdom on “pay what you want” (PWYW) pricing focuses on the influence of altruism or fairness on consumers’ payments. In this paper, we offer a different perspective by demonstrating that, if the seller and consumers interact repeate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______109::8afebe2300fb5802cd5764dc50ecbfa8
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/246908
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/246908
Autor:
Tim Dorn, Augustin Suessmair
Publikováno v:
Dorn, T & Süßmair, A 2016, ' Is it really worth it? A test of pay-what-you-want pricing strategies in a German consumer behaviour context ', Global Business and Economics Review, vol. 18, no. 1, pp. 82-100 . https://doi.org/10.1504/GBER.2016.073321
Dorn, T & Süßmair, A 2016, ' Is it really worth it? : A test of pay-what-you-want pricing strategies in a German consumer behaviour context ' Global Business and Economics Review, vol 18, no. 1, pp. 82-100 . DOI: 10.1504/GBER.2016.073321
Dorn, T & Süßmair, A 2016, ' Is it really worth it? : A test of pay-what-you-want pricing strategies in a German consumer behaviour context ' Global Business and Economics Review, vol 18, no. 1, pp. 82-100 . DOI: 10.1504/GBER.2016.073321
This paper focuses on the factors that significantly influence an individual’s decision in establishing a price for a standardised product under so-called pay-what-you-want (PWYW) circumstances. Current research has identified seven influential con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.