Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Pawlak, Stanislaw"'
Machine Learning as a Service (MLaaS) APIs provide ready-to-use and high-utility encoders that generate vector representations for given inputs. Since these encoders are very costly to train, they become lucrative targets for model stealing attacks d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.08571
Autor:
Dubiński, Jan, Kowalczuk, Antoni, Pawlak, Stanisław, Rokita, Przemysław, Trzciński, Tomasz, Morawiecki, Paweł
Generative diffusion models, including Stable Diffusion and Midjourney, can generate visually appealing, diverse, and high-resolution images for various applications. These models are trained on billions of internet-sourced images, raising significan
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.12983
We introduce a new method for internal replay that modulates the frequency of rehearsal based on the depth of the network. While replay strategies mitigate the effects of catastrophic forgetting in neural networks, recent works on generative replay s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.01562
Autor:
Wroblewska, Anna, Jasek, Jozef, Jastrzebski, Bogdan, Pawlak, Stanislaw, Grzywacz, Anna, Ann, Cheong Siew, Chee, Tan Seng, Trzcinski, Tomasz, Holyst, Janusz
Publikováno v:
International Conference on Artificial Intelligence in Education, AIED 2022
Artificial Intelligence in higher education opens new possibilities for improving the lecturing process, such as enriching didactic materials, helping in assessing students' works or even providing directions to the teachers on how to enhance the lec
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.14919
Autor:
Pawlak, Stanislaw, author
Publikováno v:
Governing Ocean Resources. :99-114
Autor:
Pawlak, Stanislaw, author
Publikováno v:
Coexistence, Cooperation and Solidarity: Liber Amicorum Rüdiger Wolfrum. :223-243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.