Zobrazeno 1 - 10
of 314
pro vyhledávání: '"Pautasso, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
WS-REST
At a first glance there might appear to be an obvious alignment and overlap between the approaches prescribed by REST and Linked Data. On more detailed inspection divergences in scope and applicability present themselves, and for some aspects, incomp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Müller, R., Stahl, C., Aalst, van der, W.M.P., Westergaard, M., Basu, S., Pautasso, C., Zhang, L., Fu, X.
Publikováno v:
Service-Oriented Computing (11th International Conference, ICSOC 2013, Berlin, Germany, December 2-5, 2013. Proceedings), 358-373
STARTPAGE=358;ENDPAGE=373;TITLE=Service-Oriented Computing (11th International Conference, ICSOC 2013, Berlin, Germany, December 2-5, 2013. Proceedings)
Service-Oriented Computing ISBN: 9783642173578
ICSOC
STARTPAGE=358;ENDPAGE=373;TITLE=Service-Oriented Computing (11th International Conference, ICSOC 2013, Berlin, Germany, December 2-5, 2013. Proceedings)
Service-Oriented Computing ISBN: 9783642173578
ICSOC
Process discovery techniques can be used to derive a process model from observed example behavior i.e., an event log. As the observed behavior is inherently incomplete and models may serve different purposes, four competing quality dimensions--fitnes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0fffe6135655ba0742fdb749f2de8ebb
https://doi.org/10.1007/978-3-642-45005-1_25
https://doi.org/10.1007/978-3-642-45005-1_25
Publikováno v:
8th European Conference on Web Services, ECOWS 2010
Proc.-IEEE Eur.Conf.Web Serv., ECOWS
Proc.-IEEE Eur.Conf.Web Serv., ECOWS
Sponsors: IEEE Computer Society Technical Commitee on Services Computing Conference code: 83892
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4485::82552edbc42e04cb5c8c7cc2e5f442fa
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/53653
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/53653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 1st international workshop on model-driven engineering for business process management MDE4BPM/08, 49-60
STARTPAGE=49;ENDPAGE=60;TITLE=Proceedings of the 1st international workshop on model-driven engineering for business process management MDE4BPM/08
STARTPAGE=49;ENDPAGE=60;TITLE=Proceedings of the 1st international workshop on model-driven engineering for business process management MDE4BPM/08
Business Process Redesign (BPR) is a process oriented methodology to improve organizations. Although literature on BPR is available in abundance, little concrete support on how to get from as is towards to be is available [12]. We propose the use of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4b89c63bdbee537ce435a6bf26a6ebf0
https://research.tue.nl/nl/publications/644feb3a-6594-48a1-879c-c8cbd1459bc4
https://research.tue.nl/nl/publications/644feb3a-6594-48a1-879c-c8cbd1459bc4