Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Paulsson, E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Interventions in Aging, Vol Volume 8, Pp 329-339 (2013)
Carina Wattmo, Elisabeth Paulsson, Lennart Minthon, Elisabet LondosClinical Memory Research Unit, Department of Clinical Sciences, Malmö, Lund University, Malmö, SwedenBackground: To investigate the long-term effects of cholinesterase inhibitor (Ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/222ca29291024b3a9cdecea6455ddd16
Publikováno v:
In Value in Health January 2022 25(1) Supplement:S180-S180
Autor:
Wallstedt-Paulsson E (AUTHOR), Eklund M (AUTHOR)
Publikováno v:
Work. 2008, Vol. 31 Issue 4, p473-481. 9p.
Autor:
Davidsson, Ebba, Paulsson, Emil
Bakgrund och problem: Tidigare forskning har riktat fokus mot samspelet mellan formelloch informell styrning. Mindre uppmärksamhet har riktats åt när formell och informellstyrning inte samspelar, således när det finns spänningar. Förutom att d
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-131130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nilsson, Sandra, Paulsson, Erica
Syftet med studien var att bidra med kunskap om hur pedagogers uppfattningar kan påverka deras förhållningsätt till anmälningsplikten och orosanmälningar i förskolan. Centrala perspektiv som avsågs undersökas var vilka etiska dilemma pedagog
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:miun:diva-50433
Autor:
Lans, Ida, Paulsson, Emma
The purpose of the study is to exemplify how the didactic model organizing purposes can be used in planning, implementation, and evaluation in order to create a meaningful teaching for students in primary school about the principle of conservation of
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-98187