Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Paull M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Executive summary Access, quality and wellbeing in engineering Work Integrated Learning placements: Implications for equity and diversity is a mixed methods study which examines student engineers’ experiences in Work Integrated Learning (WIL) place
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::818d8749570b902f30d00126415c2f84
https://hdl.handle.net/10453/153479
https://hdl.handle.net/10453/153479
Work integrated learning (WIL) and internships are an important part of the suite of employability activities utilised by universities in their increasing efforts to ensure that graduates make a successful transition to the workplace. In Engineering,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::be068e3849833bf0824a50666b8ef9fa
https://hdl.handle.net/10453/132867
https://hdl.handle.net/10453/132867
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.