Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Paula Fariña"'
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 2, Pp 1392-1410 (2024)
This study aims to provide valuable insights into consumer preferences for delivery services in online shopping in Chile. The COVID-19 pandemic has accelerated the evolution of delivery and logistics services, leading to increased competition among o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac9cc9c909c04250bc00df7659c84dab
Autor:
Pablo Mac Carte, Paula Fariña
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
This research presents the Strategic Change Management index, an indicator measuring the level of maturity of organizations to address processes of organizational change. At present, there is no other available indicator that fulfills this function.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/723e7ca4972642f3b78e29295dd60496
Publikováno v:
In Journal of Hydrology: Regional Studies June 2024 53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Hydrology: Regional Studies, Vol 53, Iss , Pp 101776- (2024)
Study Region: In the Yangtze River basin of China. Study focus: The emerging Explainable Artificial Intelligence (XAI) methods provide us an opportunity to understand the nonlinear relationship that the Deep Learning(DL) model learned inside. The con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fe3908c9e29438bba0c1c8d743973bc
Publikováno v:
Computers & Education. 80:176-186
This work studies the relation between computer use for reading activities and academic literacy in 15-year-old students in Chile, Uruguay, Spain, and Portugal. Data used is from the PISA 2009 test. Special attention is given to potential bias proble
Publikováno v:
Psychometrika. 84(2)
Using the well-known strategy in which parameters are linked to the sampling distribution via an identification analysis, we offer an interpretation of the item parameters in the one-parameter logistic with guessing model (1PL-G) and the nested Rasch