Zobrazeno 1 - 10
of 1 220
pro vyhledávání: '"Paul A. Kirschner"'
Autor:
Căpiță, Carol
Publikováno v:
Revista de Pedagogie / Journal of Pedagogy. LXVIII(2):239-242
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=922912
Autor:
Carol CĂPIȚĂ
Publikováno v:
Revista de Pedagogie, Vol 68, Iss 2, Pp 239-242 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/125f88695dfc4111b9ff410804bc091b
Autor:
Carol Căpiță
Publikováno v:
Revista de Pedagogie, Vol 68, Iss 2, Pp 239-242 (2020)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kirschner, P A, Verschaffel, L, Star, J & Van Dooren, W 2017, ' There is more variation within than across domains : An interview with Paul A. Kirschner about applying cognitive psychology-based instructional design principles in mathematics teaching and learning ', ZDM-International Journal on Mathematics Education, vol. 49, no. 4, pp. 637-643 . https://doi.org/10.1007/s11858-017-0875-3
ZDM-International Journal on Mathematics Education, 49(4), 637-643. Springer Verlag
ZDM-International Journal on Mathematics Education, 49(4), 637-643. Springer Verlag
In this interview we asked Paul A. Kirschner about his comments and reflections regarding the idea to apply cognitive psychology-based instructional design principles to mathematics education and some related issues. With a main focus on cognitive ps
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::590e69b5b0f1fc2e3ef1b2b0cfcfed8a
https://research.ou.nl/en/publications/d5779506-39f5-4920-bdae-56fdf50fc3e4
https://research.ou.nl/en/publications/d5779506-39f5-4920-bdae-56fdf50fc3e4
Autor:
Gregory M. Francom
Publikováno v:
TechTrends. 62:204-205
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
This survey research, assessed whether novice secondary school teachers knew and understood the effectiveness of empirically-supported learning strategies, namely spaced practice, retrieval practice, interleaved practice, using multimodal representat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d267de0dfe14f629ac4045846503b82
Publikováno v:
Open Education Research, 19(5), 4-11. China Academic Journal
Wu, B, Gu, X & Kirschner, P A 2013, ' 通向有效的教学方法和教学设计的途径-—访国际知名教育心理学教授保尔·科士纳 ', Open Education Research, vol. 19, no. 5, pp. 4-11 .
Wu, B, Gu, X & Kirschner, P A 2013, ' 通向有效的教学方法和教学设计的途径-—访国际知名教育心理学教授保尔·科士纳 ', Open Education Research, vol. 19, no. 5, pp. 4-11 .
从行为主义学习模式到认知学习模式,再到建构主义以及协作学习 模式,教学的有效性是个永恒的话题。然而,随着越来越多的学习技术、学习模式和 学习理论的创新和相互影响,教学设计中需
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5bb037e5accdbca7f374cb6829b2e830
https://research.ou.nl/en/publications/eabe9653-2d2a-4ae5-a659-7e7c048a5c54
https://research.ou.nl/en/publications/eabe9653-2d2a-4ae5-a659-7e7c048a5c54
Autor:
Margriet van Iersel, Corine H. M. Latour, Marjon van Rijn, Rien de Vos, Paul A. Kirschner, Wilma J. M. Scholte op Reimer
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 19, Iss 1, Pp 1-15 (2020)
Abstract Background Extramuralisation in healthcare has influenced medical and nursing curricula internationally with the incorporation of themes related to primary/ community care. Despite this, students do not easily change their career preferences
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc56dd9598894297b99cddb609834483