Zobrazeno 1 - 10
of 1 376
pro vyhledávání: '"Paul, SM"'
Autor:
Miaskowski, C, Dunn, L, Ritchie, C, Paul, SM, Cooper, B, Aouizerat, BE, Alexander, K, Skerman, H, Yates, P
Publikováno v:
Miaskowski, C; Dunn, L; Ritchie, C; Paul, SM; Cooper, B; Aouizerat, BE; et al.(2015). Latent Class Analysis Reveals Distinct Subgroups of Patients Based on Symptom Occurrence and Demographic and Clinical Characteristics. Journal of Pain and Symptom Management. doi: 10.1016/j.jpainsymman.2014.12.011. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7d47h7r6
© 2015 American Academy of Hospice and Palliative Medicine. Context: Cancer patients experience a broad range of physical and psychological symptoms as a result of their disease and its treatment. On average, these patients report 10 unrelieved and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::df4a845fe7f84b5ee1674e61a43051ce
http://www.escholarship.org/uc/item/7d47h7r6
http://www.escholarship.org/uc/item/7d47h7r6
Autor:
Yates, P, Miaskowski, C, Cataldo, JK, Paul, SM, Cooper, BA, Alexander, K, Aouizerat, B, Dunn, L, Ritchie, C, McCarthy, A, Skerman, H
Publikováno v:
Yates, P; Miaskowski, C; Cataldo, JK; Paul, SM; Cooper, BA; Alexander, K; et al.(2015). Differences in Composition of Symptom Clusters Between Older and Younger Oncology Patients. Journal of Pain and Symptom Management. doi: 10.1016/j.jpainsymman.2014.11.296. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/21q8d6h1
© 2015 American Academy of Hospice and Palliative Medicine. Context: Older oncology patients have unique needs associated with the many physical, psychological, and social changes associated with the aging process. The mechanisms underpinning and th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::63d0c21b1772e046789fdf14df7a21c2
http://www.escholarship.org/uc/item/21q8d6h1
http://www.escholarship.org/uc/item/21q8d6h1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.