Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Paul, Megan R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalawi, Adam Z, Malicki, Denise M, Abdullaev, Zied, Pratt, Drew W, Quezado, Martha, Aldape, Kenneth, Elster, Jennifer D, Paul, Megan R, Khanna, Paritosh C, Levy, Michael L, Crawford, John R
Publikováno v:
Journal of neuro-oncology, vol 159, iss 3
Purpose To highlight the clinical, neuroradiographic, neuropathologic, and molecular features of histologically identified neurocytoma in a pediatric cohort and highlight the evolving use methylation profiling in providing diagnostic clarity in diffi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paul, Megan R, Pehlivan, Katherine C, Milburn, Mehrzad, Yeh-Nayre, Lanipua, Elster, Jennifer, Crawford, John R
Publikováno v:
Journal of pediatric hematology/oncology, vol 42, iss 8
MEK inhibitors are an emerging therapy with increasing use in mitogen-activated protein kinase-driven central nervous system (CNS) tumors. There is limited data regarding efficacy and toxicity in pediatric patients. We report our clinical experience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::aa7fb78aaed2eaf16191a8f5bb49cae6
https://escholarship.org/uc/item/08x4v3h5
https://escholarship.org/uc/item/08x4v3h5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pediatrics in Review; Jan2022, Vol. 43 Issue 1, p3-15, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.