Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Paul, Mariella"'
Autor:
Paul, Mariella
Children learn their first language simply by listening to the linguistic utterances provided by their caregivers and other speakers around them. In order to extract meaning and grammatical rules from these utterances, children must track regularitie
Externí odkaz:
https://ul.qucosa.de/id/qucosa%3A78993
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A78993/attachment/ATT-0/
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A78993/attachment/ATT-0/
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology June 2021 164:52-63
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory May 2020 171
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Auer, Susann, Haelterman, Nele A., Weissgerber, Tracey L., Erlich, Jeffrey C., Susilaradeya, Damar, Julkowska, Magdalena, Gazda, Małgorzata A., Schwessinger, Benjamin, Jadavji, Nafisa M., Abitua, Angela, Niraulu, Anzela, Shahb, Aparna, Clyburne-Sherinb, April, Guiquel, Benoit, Alicea, Bradly, Lamanna, Caroline, Ganguly, Diep, Perkins, Eric, Jambor, Helena, Li, Ian Man Ho, Tsang, Jennifer, Kamens, Joanne, Teytelman, Lenny, Paul, Mariella, Cronin, Michelle, Schmelling, Nicolas, Crisp, Peter, Kutum, Rintu, Phuyal, Santosh, Sarabipour, Sarvenaz, Roy, Sonali, Bachle, Susanna M., Tran, Tuan Anh, Ford, Tyler, Steeves, Vicky, Ilangovan, Vinodh, Baburamani, Ana, Bachle, Susanna
Publikováno v:
Auer, Susann Haelterman, Nele A. Weissgerber, Tracey L. Erlich, Jeffrey C. Susilaradeya, Damar Julkowska, Magdalena Gazda, Małgorzata A. Schwessinger, Benjamin Jadavji, Nafisa M. Abitua, Angela Niraulu, Anzela Shahb, Aparna Clyb
eLIFE
eLIFE
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/92031
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/92031/1/elife-64719-v2.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/92031/1/elife-64719-v2.pdf
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
One of the most important social cognitive skills in humans is the ability to “put oneself in someone else’s shoes,” that is, to take another person’s perspective. In socially situated communication, perspective taking enables the listener to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ee5cf95a8bf2b2e30ccf865ff359fce1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richter, Maria, Paul, Mariella, Höhle, Barbara (Prof. Dr.), Wartenburger, Isabell (Prof. Dr.)
One of the most important social cognitive skills in humans is the ability to “put oneself in someone else’s shoes,” that is, to take another person’s perspective. In socially situated communication, perspective taking enables the listener to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::81915a443fe41c56a1c9e9c13ece1a13
http://edoc.hu-berlin.de/18452/25638
http://edoc.hu-berlin.de/18452/25638
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.