Zobrazeno 1 - 10
of 267
pro vyhledávání: '"Paul, Lynn K."'
In this study, we present a quantitative and comprehensive analysis of social gaze in people with autism spectrum disorder (ASD). Diverging from traditional first-person camera perspectives based on eye-tracking technologies, this study utilizes a th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.00664
Autor:
Hu, Chuanbo, Thrasher, Jacob, Li, Wenqi, Ruan, Mindi, Yu, Xiangxu, Paul, Lynn K, Wang, Shuo, Li, Xin
Diagnosing autism spectrum disorder (ASD) by identifying abnormal speech patterns from examiner-patient dialogues presents significant challenges due to the subtle and diverse manifestations of speech-related symptoms in affected individuals. This st
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.05126
Diagnosing language disorders associated with autism is a complex and nuanced challenge, often hindered by the subjective nature and variability of traditional assessment methods. Traditional diagnostic methods not only require intensive human effort
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.01799
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities November 2024 154
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics: Clinical Practice December 2024 14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Papini, Santiago, López-Castro, Teresa, Swarbrick, Margaret, Paul, Lynn K., Stanley, Damian, Bauer, Alexandria, Hien, Denise A.
Publikováno v:
In Drug and Alcohol Dependence 1 July 2023 248
Autor:
Mindi Ruan, Na Zhang, Xiangxu Yu, Wenqi Li, Chuanbo Hu, Webster, Paula J., Paul, Lynn K., Shuo Wang, Xin Li
Publikováno v:
Frontiers in Neuroinformatics; 2024, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.