Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Paul, Kelli M."'
Autor:
Maltese, Adam V.1 (AUTHOR) amaltese@iu.edu, Paul, Kelli M.1 (AUTHOR), Yarza, Bárbara2 (AUTHOR), Penney, Lauren1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Feb2024, Vol. 72 Issue 1, p405-423. 19p.
Autor:
Paul, Kelli M.
Thesis (Ph.D.)--Indiana University, Dept. of Counseling and Educational Psychology, 2006.
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 67-04, Section: A, page: 1224. Adviser: Ginette Delandshere. "Title from dissertation home page (view
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 67-04, Section: A, page: 1224. Adviser: Ginette Delandshere. "Title from dissertation home page (view
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Pre-College Engineering Education Research; 2023, Vol. 13 Issue 2, preceding p69-83, 16p
Additional file 1. Items on the Role Identity Survey – Engineering (RIS-E). Items on the Role Identity Survey – STEM (RIS-STEM)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::245cfbdd6d9476fe3357b86312133b6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paul, Kelli M.1 kelpaul@indiana.edu, Plucker, Jonathan A.2 jplucker@indiana.edu
Publikováno v:
Roeper Review. Winter2004, Vol. 26 Issue 2, p68-72. 5p. 1 Diagram, 2 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mid-Western Educational Researcher; Spring2005, Vol. 18 Issue 2, p16-26, 7p
Publikováno v:
Journal of Women & Minorities in Science & Engineering; 2004, Vol. 10 Issue 3, p203-216, 14p, 4 Charts, 4 Graphs