Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Pauker K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chen, JM; Pauker, K; Gaither, SE; Hamilton, DL; & Sherman, JW. (2018). Black + White = Not White: A minority bias in categorizations of Black-White multiracials. Journal of Experimental Social Psychology, 78, 43-54. doi: 10.1016/j.jesp.2018.05.002. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3m17b919
© 2018 Elsevier Inc. The present research sought to provide new insights on the principles guiding the categorization of Black-White multiracial faces at a first encounter. Previous studies have typically measured categorization of multiracial faces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::321a3bb54113d4fc95278de08075abd9
https://escholarship.org/uc/item/3m17b919
https://escholarship.org/uc/item/3m17b919
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.