Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Patterson, Tara K."'
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory November 2020 175
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language June 2019 106:29-39
Autor:
Patterson, Tara K, Nuechterlein, Keith H, Subotnik, Kenneth L, Castel, Alan D, Knowlton, Barbara J
Publikováno v:
Neuropsychology, vol 36, iss 6
ObjectiveMemory deficits in individuals with schizophrenia are well-established, but less is known about how schizophrenia affects metacognitive processes such as metamemory. We investigated metamemory ability using the value-directed remembering tas
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hippocampus, vol 23, iss 11
Patterson, TK; Craske, MG; & Knowlton, BJ. (2013). The effect of early-life stress on memory systems supporting instrumental behavior. Hippocampus, 23(11), 1025-1034. doi: 10.1002/hipo.22174. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3px5k279
Patterson, TK; Craske, MG; & Knowlton, BJ. (2013). The effect of early-life stress on memory systems supporting instrumental behavior. Hippocampus, 23(11), 1025-1034. doi: 10.1002/hipo.22174. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3px5k279
People experiencing early-life stress (ELS) exhibit increased incidence of behaviors that lead to addiction and obesity as adults. Many of these behaviors may be viewed as resulting from an overreliance on habits as opposed to goal-directed instrumen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6fe50d29c2073bc1174117ae655177c2
https://escholarship.org/uc/item/3px5k279
https://escholarship.org/uc/item/3px5k279
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.