Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Patterns of Interaction"'
Autor:
Alireza Ahmadi
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract The shift of focus from a cognitive to social view has drawn the attention of second language assessment researchers to delve into interactional competence as an intriguing topic in paired oral tests. To fill the gap on how interactional pat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc47b3e3b250405ba58112feaa20c582
Autor:
Yilmaz Soysal, Somayyeh Soysal
Publikováno v:
Education Inquiry, Pp 1-37 (2024)
ABSTRACTThe current study presents complex comparative classroom discourse analyses for understanding teacher educators’ and candidate teachers’ talk-based strategies for potentially fostering academically productive classroom talk. Two participa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60837fba7f52489e8358b5712da06b15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lintvedt, Ane
Publikováno v:
History Teacher. May2001, Vol. 34 Issue 3, p383-387. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Freddi, Maria
Publikováno v:
Discourse and Interaction. 13(2):9-35
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=975357
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gholamreza Zarei, Bahareh Toluei
Publikováno v:
Applied Research on English Language, Vol 6, Iss 3, Pp 291-318 (2017)
This classroom-based study sets out to study the relationships that EFL learners would form in peer responses in an EFL writing class. It examines Storch’s (2002a) patterns of peer interaction when intermediate learners are paired with partners of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c041f85885554d749355c281a4daed82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.