Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Patsarika, Maria"'
Autor:
Patsarika, Maria, Townsend, Scott
Publikováno v:
Educational Forum; Apr-Jun2022, Vol. 86 Issue 2, p185-198, 14p
Autor:
Patsarika, Maria1 (AUTHOR) mpatsarika@yahoo.co.uk
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Aug2014, Vol. 35 Issue 4, p527-539. 13p.
Publikováno v:
Patsarika, M, Schneider, T & Edwards, M 2017, ' “If I was king of India I would get all the horns out of cars.” : A qualitative study of sound in Delhi ', International Journal of Urban and Regional Research, vol. 42, no. 1, pp. 74-89 . https://doi.org/10.1111/1468-2427.12470
In this article we present an experimental sonic space—the mobile noise abatement pod (mNAP)—constructed and used over a two-week period in Delhi, India, during December 2014. The interdisciplinary project, involving a composer, designer, carpent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::2018257cc70119262a61037049587d03
https://hdl.handle.net/20.500.11820/f166f761-eba4-41ca-89cb-cb73cd971955
https://hdl.handle.net/20.500.11820/f166f761-eba4-41ca-89cb-cb73cd971955
Typically enmeshed in the ‘voice’ perspective within children’s participation debates, there are currently sporadic insights into designer–child creative dialogue. Drawing on the findings of a Leverhulme Trust-funded research project, this pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c1bc03ae0e7db5657a53e02fa7e54a2c
Spatial designers, who engage children in their design process, most often frame children in this context as experts in their own lives. Findings from a study based at the University of Sheffield, point to new understandings of this participatory rol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::33dee1d0f62b2cf61e93f42ce289858e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.