Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Patrick, S. W."'
With the proliferation of social media, the detection of fake news has become a critical issue that poses a significant threat to society. The dissemination of fake information can lead to social harm and damage the credibility of information. To add
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.00456
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2020 Oct 01. 166(3), 461-472.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45386613
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3e7552bc51e44cdb83a37e9151f8eed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Web of Science
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Jul2019, Vol. 47 Issue 7, p1-15. 15p.
When and how knowledge sharing benefits team creativity: The importance of cognitive team diversity.
Autor:
Men, Chenghao1,2, Fong, Patrick S W2, Luo, Jinlian1 luojl@tjhrd.com, Zhong, Jing1, Huo, Weiwei3
Publikováno v:
Journal of Management & Organization. Nov2019, Vol. 25 Issue 6, p807-824. 18p.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 9, Iss 2, p e89598 (2014)
INTRODUCTION: Internet use has become an increasingly common leisure time activity among Chinese citizens. The association between Internet use and engagement in leisure activities is especially unclear among China population. This study aims to inve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/487c8a46ac8c46d7b0aec493595c4a9e
Publikováno v:
Sensors, Vol 16, Iss 9, p 1457 (2016)
The detection of university online learners’ reading ability is generally problematic and time-consuming. Thus the eye-tracking sensors have been employed in this study, to record temporal and spatial human eye movements. Learners’ pupils, blinks
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef64601e790444a9a75f21409812f3a5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.