Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Paterson, Quinten"'
Autor:
Thoma, Brent, Sanders, Jason L., Lin, Michelle, Paterson, Quinten S., Steeg, Jordon, Chan, Teresa M.
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 16, Iss 2, Pp 242-249 (2015)
Introduction: The number of educational resources created for emergency medicine and critical care (EMCC) that incorporate social media has increased dramatically. With no way to assess their impact or quality, it is challenging for educators to rece
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15f6b0676896423da46118821761a805
Autor:
Paterson, Quinten S.1 (AUTHOR) quintenpaterson@gmail.com, Alrimawi, Hussein2 (AUTHOR), Sample, Spencer2 (AUTHOR), Bouwsema, Melissa3 (AUTHOR), Anjum, Omar4 (AUTHOR), Vincent, Maggie2 (AUTHOR), Cheung, Warren J.4 (AUTHOR), Hall, Andrew3,4 (AUTHOR), Woods, Rob1 (AUTHOR), Martin, Lynsey J.1 (AUTHOR), Chan, Teresa2 (AUTHOR)
Publikováno v:
AEM Education & Training. Apr2023, Vol. 7 Issue 2, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education. Dec2015, Vol. 7 Issue 4, p549-554. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.