Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Pata K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Diversity of teachers’ conceptions related to environment and human rights. A survey in 24 countries
Autor:
Clement, Pierre, Caravita, Silvia, Sarapii, T., Rauma, A. L., Laurent, Ch, Castera, J., Bogner, F., Varga, A., Valente, A., Khalil, I., Turcinaviciene, J., Pace, P., Khammar, F., Selmaoui, S., Carvalho, G., Samonek-Miciuk, E., Kozan, A., Thiaw, M. S., Stanisavljevic, J., Abrougui, M., Frances Quinn, Lopes, G., Paloma, S., Bere-Yoda, I., Ntam Nchia, L., Valanides, N., Pata, K.
Publikováno v:
University of New England Australia
The environmental, social and economical dimensions of ESD include human rights as equality of all the human beings independently to their gender, ethnic group, religion or sexual orientation. To analyse teachers’ conceptions on environment and on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d821e2bbc09047947833faabbda62cf6
https://hdl.handle.net/1822/19469
https://hdl.handle.net/1822/19469
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
11th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), 2011; 2011, p66-70, 5p
Autor:
Pata, K.
Publikováno v:
2010 Workshop on Database & Expert Systems Applications (DEXA); 2010, p87-91, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.