Zobrazeno 1 - 10
of 758
pro vyhledávání: '"Pata K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roche J; Trinity College Dublin, Dublin, Ireland., Bell L; Trinity College Dublin, Dublin, Ireland., Galvão C; University of Lisbon, Lisbon, Portugal., Golumbic YN; University of Sydney, Sydney, NSW, Australia., Kloetzer L; University of Neuchâtel, Neuchâtel, Switzerland., Knoben N; Naturalis Biodiversity Centre, Leiden, Netherlands., Laakso M; Ministry of Agriculture and Forestry, Helsinki, Finland., Lorke J; Wissenschaft im Dialog, Bürger Schaffen Wissen, Berlin, Germany., Mannion G; University of Stirling, Stirling, United Kingdom., Massetti L; Institute of Bioeconomy, Italian National Research Council, Rome, Italy., Mauchline A; University of Reading, Reading, United Kingdom., Pata K; Tallinn University, Tallinn, Estonia., Ruck A; University of the Highlands and Islands, Perth, United Kingdom., Taraba P; Tomas Bata University in Zlín, Zlín, Czechia., Winter S; Vienna University of Natural Resources and Life Sciences, Vienna, Austria.
Publikováno v:
Frontiers in sociology [Front Sociol] 2020 Dec 02; Vol. 5, pp. 613814. Date of Electronic Publication: 2020 Dec 02 (Print Publication: 2020).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Diversity of teachers’ conceptions related to environment and human rights. A survey in 24 countries
Autor:
Clement, Pierre, Caravita, Silvia, Sarapii, T., Rauma, A. L., Laurent, Ch, Castera, J., Bogner, F., Varga, A., Valente, A., Khalil, I., Turcinaviciene, J., Pace, P., Khammar, F., Selmaoui, S., Carvalho, G., Samonek-Miciuk, E., Kozan, A., Thiaw, M. S., Stanisavljevic, J., Abrougui, M., Frances Quinn, Lopes, G., Paloma, S., Bere-Yoda, I., Ntam Nchia, L., Valanides, N., Pata, K.
Publikováno v:
University of New England Australia
The environmental, social and economical dimensions of ESD include human rights as equality of all the human beings independently to their gender, ethnic group, religion or sexual orientation. To analyse teachers’ conceptions on environment and on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d821e2bbc09047947833faabbda62cf6
https://hdl.handle.net/1822/19469
https://hdl.handle.net/1822/19469
Autor:
Duncan, Sara1 sduncan@wcu.edu
Publikováno v:
Journal of Environmental Health. Jul/Aug2024, Vol. 87 Issue 1, p34-37. 4p.
Autor:
Nascimento, Majoi N.1 (AUTHOR) m.denovaesnascimento@uva.nl, Aukes, Teye F. N.1 (AUTHOR), McMichael, Crystal N. H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Plants, People, Planet. Jul2024, Vol. 6 Issue 4, p803-823. 21p.
Autor:
Solé, Caterina1 caterina.sole@uab.cat, Couso, Digna1 digna.couso@uab.cat, Isabel Hernández, María2 mhern372@xtec.cat
Publikováno v:
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias. jun2024, Vol. 21 Issue 2, p1-19. 19p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.