Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Pasulka, Alexis L."'
Publikováno v:
In HardwareX October 2021 10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pasulka, Alexis L., Thamatrakoln, Kimberlee, Kopf, Sebastian H., Guan, Yunbin, Poulos, Bonnie, Moradian, Annie, Sweredoski, Michael J., Hess, Sonja, Sullivan, Mathew B., Bidle, Kay D., Orphan, Victoria J.
While the collective impact of marine viruses has become more apparent over the last decade, a deeper understanding of virus-host dynamics and the role of viruses in nutrient cycling would benefit from direct observations at the single-virus level. W
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od________38::8ead27769486ed279c0df2048e5e0073
https://resolver.caltech.edu/CaltechAUTHORS:20171127-134624207
https://resolver.caltech.edu/CaltechAUTHORS:20171127-134624207
Autor:
Pasulka, Alexis L., Levin, Lisa A., Steele, Josh A., Case, David H., Landry, Michael R., Orphan, Victoria J.
Although chemosynthetic ecosystems are known to support diverse assemblages of microorganisms, the ecological and environmental factors that structure microbial eukaryotes (heterotrophic protists and fungi) are poorly characterized. In this study, we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od________38::6c37607d888c02df2a7fca8db7003e59
https://resolver.caltech.edu/CaltechAUTHORS:20151221-150217687
https://resolver.caltech.edu/CaltechAUTHORS:20151221-150217687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.