Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Pastrnak, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology December 2019 29 Supplement 6:S413-S414
Publikováno v:
Proceedings Real-Time Image Processing, 29-30 January, 2007, San Jose, California
Real-Time Image Processing
Real-Time Image Processing
The MPEG-4 video standard extends the traditional frame-based processing with the option to compose several video objects (VO) superimposed on a background sprite image. In our previous work, we presented a distributed, multiprocessor based, scalable
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::88540756aa4fe1f6423288ede5bbc4be
https://research.tue.nl/nl/publications/ebe78539-f633-485a-88b9-bf34f3d43171
https://research.tue.nl/nl/publications/ebe78539-f633-485a-88b9-bf34f3d43171
Autor:
Pastrnak, M., With, de, P.H.N., Stuijk, S., Meerbergen, van, J., Apostolopoulos, J.G., Said, A.
Publikováno v:
Proceedings of Visual Communications and Image Processing 2006 (VCIP'06)
MPEG-4 is the first standard that combines synthetic objects, like 2D/3D graphics objects, with natural rectangular and non-rectangular video objects. The independent access to individual synthetic video objects for further manipulation creates a lar