Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Passmore, Gayle"'
Autor:
Passmore, Gayle Martine
The patch clamp technique was used to investigate the effect of mutations in the P-region on permeation characteristics and ionic selectivity in members of the Kir2.0 subfamily. Kir2.2 exhibits electrophysiological characteristics similar to those of
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.490799
Autor:
Januzzi, James L., Jr., Ahmad, Tariq, Mulder, Hillary, Coles, Adrian, Anstrom, Kevin J., Adams, Kirkwood F., Ezekowitz, Justin A., Fiuzat, Mona, Houston-Miller, Nancy, Mark, Daniel B., Piña, Ileana L., Passmore, Gayle, Whellan, David J., Cooper, Lawton S., Leifer, Eric S., Desvigne-Nickens, Patrice, Felker, G. Michael, O'Connor, Christopher M.
Publikováno v:
In Journal of the American College of Cardiology 3 September 2019 74(9):1205-1217
Autor:
Passmore, Gayle M.
Publikováno v:
In Journal of Pharmacological and Toxicological Methods 2005 51(3):201-208
Autor:
Robbins, Jon1 jon.robbins@kcl.ac.uk, Passmore, Gayle M.2, Abogadie, Fe C.2,3, Reilly, Joanne M.2, Brown, David A.2
Publikováno v:
PLoS ONE. Aug2013, Vol. 8 Issue 8, p1-6. 6p.
Autor:
Brown, David A.1 d.a.brown@ucl.ac.uk, Passmore, Gayle M.1
Publikováno v:
British Journal of Pharmacology. Apr2009, Vol. 156 Issue 8, p1185-1195. 11p. 1 Chart, 10 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Felker, G. Michael, Anstrom, Kevin J., Adams, Kirkwood F., Ezekowitz, Justin A., Fiuzat, Mona, Houston-Miller, Nancy, Januzzi, James L., Jr., Mark, Daniel B., Piña, Ileana L., Passmore, Gayle, Whellan, David J., Yang, Hongqiu, Cooper, Lawton S., Leifer, Eric S., Desvigne-Nickens, Patrice, O'Connor, Christopher M.
Publikováno v:
In Journal of Cardiac Failure November 2017 23(11):830-830
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.