Zobrazeno 1 - 10
of 296
pro vyhledávání: '"Passing off"'
Publikováno v:
Dialogia Iuridica, Vol 15, Iss 1, Pp 113-127 (2023)
There are many business actors marketing products that resemble well-known brands in Indonesia. To prove whether the Passing Off phenomenon occurs or not in Indonesia, the authors use The Classical Trinity Theory. The article’s aim is to explain th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2440409e0514e7fa1af65e7541e7969
Autor:
Fhima, Ilanah Simon, author
Publikováno v:
Overlapping Intellectual Property Rights, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192844477.003.0012
Autor:
Fahed WAHDANI
Publikováno v:
Law, Society & Organisations, Vol VI, Iss 10 (1/2021), Pp 23-41 (2021)
Since Cyberspace has emerged, a new phenomenon, among other things, has shaped the relationship of the digital community's stakeholders. In this regard, the relationship between the two leading digital community's stakeholders (domain name owners and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7dd076bf184c4d188fa51655ba328ed9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jaffe, Harold
Publikováno v:
Nation. 7/7/1997, Vol. 265 Issue 1, p28. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Irimescu, George-Mihai
Publikováno v:
Revista Română de Dreptul Proprietăţii Intelectuale / Romanian Journal of Intellectual Property Law. (2):188-198
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=685734
Publikováno v:
Jurnal Mercatoria, Vol 2, Iss 1, Pp 9-25 (2017)
Pada era globalisasi seperti saat ini, setiap individu pastinya tidak luput dari penggunaan merek. Sejauh ini, banyak sekali definisi mengenai merek, tergantung pada pola pikir dan latar belakang pendidikan pendefinisi merek tersebut. Definisi sederh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a48c6bc0b134e168bfd1d87a282dd28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmad Yakub Sukro
Publikováno v:
Syiar Hukum, Vol 16, Iss 1 (2019)
Dalam aktivitas bisnis, tidak sedikit dari para pelaku usaha mencari jalan pintas untuk memanfaatkan nilai ekonomis merek terkenal dan memiliki reputasi secara melawan hukum sehingga pemilik merek terkenal secara hukum dilanggar haknya. Tulisan ini b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd4bd1c1cbd140b18784239debc970ad