Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Passarini, Laura"'
Autor:
Romeo, Zaira, Mantini, Dante, Durgoni, Eugenia, Passarini, Laura, Meneghello, Francesca, Zorzi, Marco
Publikováno v:
In Cortex May 2021 138:59-71
Autor:
Benavides-Varela, Silvia, Passarini, Laura, Butterworth, Brian, Rolma, Giuseppe, Burgio, Francesca, Pitteri, Marco, Meneghello, Francesca, Shallice, Tim, Semenza, Carlo
Publikováno v:
In Cortex April 2016 77:38-53
Autor:
Semenza, Carlo, Arcara, Giorgio, Facchini, Silvia, Meneghello, Francesca, Ferraro, Marco, Passarini, Laura, Pilosio, Cristina, Vigato, Giovanna, Mondini, Sara
Publikováno v:
In Neuropsychologia September 2011 49(11):3116-3120
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 6 (2015)
A person with aphasia, DRG, showed a severe phonological/neologistic jargon when reading aloud but in a lesser degree in naming and spontaneous speech. Reading digits was free of phonological errors. Case report: DRG, 58 y.o.; education = 8 years. Va
Autor:
Passarini Laura, Frau Loredana, Meneghello Francesca, Ranaldi Sara, Semenza Carlo, Garzon Martina
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 5 (2014)
Phonological errors seldom affect number words (Bencini et al., 2011). Current views suggest that this effect arises at the post-lexical (buffer) level: the basic phonological building blocks of ordinary words are phonemes, but the building blocks of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4eaf6ebbe7fa35488a135dd9988d5196
http://hdl.handle.net/11577/3188574
http://hdl.handle.net/11577/3188574
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.