Zobrazeno 1 - 10
of 378
pro vyhledávání: '"Pashler, H"'
Autor:
Pashler H, Sherman Ra
The current upsurge of interest in research replicability (and the exposure of many failures of reproducibility) has led to a much discussion about the possible role of statistical moderation (i.e., variable × variable interactions) in behavioral an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bbd7344a758179967a8ce48ba3d02485
https://psyarxiv.com/c65wm
https://psyarxiv.com/c65wm
Publikováno v:
Rohrer, D; Pashler, H; & Harris, CR. (2015). Do subtle reminders of money change people's political views?. Journal of Experimental Psychology: General, 144(4), e73-e85. doi: 10.1037/xge0000058. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9sj6t29q
© 2015 American Psychological Association. A number of researchers have reported studies showing that subtle reminders of money can alter behaviors and beliefs that are seemingly unrelated to money. In 1 set of studies published in this journal, Car
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::3669a4bd2d9d0de4595977dca7d49965
http://www.escholarship.org/uc/item/9sj6t29q
http://www.escholarship.org/uc/item/9sj6t29q
Publikováno v:
Psychonomic bulletin & review, vol 21, iss 6
Kang, SHK; Lindsey, RV; Mozer, MC; & Pashler, H. (2014). Retrieval practice over the long term: Should spacing be expanding or equal-interval?. Psychonomic Bulletin and Review, 21(6), 1544-1550. doi: 10.3758/s13423-014-0636-z. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9gr5q1wp
Kang, SHK; Lindsey, RV; Mozer, MC; & Pashler, H. (2014). Retrieval practice over the long term: Should spacing be expanding or equal-interval?. Psychonomic Bulletin and Review, 21(6), 1544-1550. doi: 10.3758/s13423-014-0636-z. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9gr5q1wp
© Psychonomic Society, Inc. 2014. If multiple opportunities are available to review tobe- learned material, should a review occur soon after initial study and recur at progressively expanding intervals, or should the reviews occur at equal intervals
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::918d11b26ed5b39f7e65df743780f7f4
https://escholarship.org/uc/item/9gr5q1wp
https://escholarship.org/uc/item/9gr5q1wp
Publikováno v:
Encyclopedia of the mind, 16, 609-612
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4f38d26a18b7fee3a3b84febc8572780
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/be60d15a-e74b-43b9-bb59-2a4e1226f9c9
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/be60d15a-e74b-43b9-bb59-2a4e1226f9c9
Autor:
Bouman, Theo, Pashler, H.
Publikováno v:
Encyclopedia of the Mind, 394-396
STARTPAGE=394;ENDPAGE=396;TITLE=Encyclopedia of the Mind
STARTPAGE=394;ENDPAGE=396;TITLE=Encyclopedia of the Mind
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::669189ede1d33788ae66f88e1bee1bce
https://research.rug.nl/en/publications/a8cc064c-84c6-4cd3-adcf-465ee7f1ce5a
https://research.rug.nl/en/publications/a8cc064c-84c6-4cd3-adcf-465ee7f1ce5a
Autor:
Zeelenberg, M., Pashler, H.
Publikováno v:
Encyclopedia of the mind, 2, 639-641
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::fb39adc247633fbe99aa5956fe1f09b2
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/4991d636-3516-44bc-9821-09f920512b2c
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/4991d636-3516-44bc-9821-09f920512b2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Memory & Cognition. Mar2008, Vol. 36 Issue 2, p438-448. 11p.