Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Pascual y Cabo, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pascual y Cabo, D.
Publikováno v:
Ensayos, Iss 25, Pp 141-155 (2010)
En el presente estudio se analiza la construcción social de género a través del contenido de 51 canciones infantiles de la tradición popular española. Con la Etnosintaxis como marco teórico, pretendo analizar la relación bidireccional que exis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Koert, M., Hulk, A., Koeneman, O., Weerman, F., Cabrelli Amaro, J., Judy, T., Pascual y Cabo, D.
Publikováno v:
Cabrelli Amaro, J.; Judy, T.; Pascual y Cabo, D. (ed.), Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference (GASLA 2013), 87-99. Somerville : Cascadilla Proceedings Project
STARTPAGE=87;ENDPAGE=99;TITLE=Cabrelli Amaro, J.; Judy, T.; Pascual y Cabo, D. (ed.), Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference (GASLA 2013)
Cabrelli Amaro, J.; Judy, T.; Pascual y Cabo, D. (ed.), Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference (GASLA 2013), pp. 87-99
Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference: GASLA 2013, 85-99
STARTPAGE=85;ENDPAGE=99;TITLE=Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference: GASLA 2013
STARTPAGE=87;ENDPAGE=99;TITLE=Cabrelli Amaro, J.; Judy, T.; Pascual y Cabo, D. (ed.), Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference (GASLA 2013)
Cabrelli Amaro, J.; Judy, T.; Pascual y Cabo, D. (ed.), Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference (GASLA 2013), pp. 87-99
Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference: GASLA 2013, 85-99
STARTPAGE=85;ENDPAGE=99;TITLE=Proceedings of the 12th Generative Approaches to Second Language Acquisition Conference: GASLA 2013
This study compared the comprehension of Dutch reflexives (zichzelf 'SE-self') and pronouns (hem 'him') by Turkish-Dutch bilingual children (n=33) to the comprehension of English reflexives (himself) and pronouns (him) by Turkish-English bilingual ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a2ec6a2b61c435c44bce93ff01a7f507
http://hdl.handle.net/2066/121244
http://hdl.handle.net/2066/121244
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.