Zobrazeno 1 - 10
of 211
pro vyhledávání: '"Parween, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruhela, Virendra Singh1 ruhela.virendra684@gmail.com, Parween, S.2
Publikováno v:
Indian Journal of Health & Wellbeing. 2018, Vol. 9 Issue 5, p748-751. 4p.
Managing Behavioural Emotional Problems in Inclusive Classrooms and Understanding the Best Practices
Autor:
Wasim Ahmad, Parween S.
An inclusive classroom comprises diverse learners with varying levels of abilities, skills, intelligence, and so on. The diversity of the class imposes great challenges on educators and the presence of any deviant behavior should not become a stumbli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1420638f33b08a34ec81492551bb83ad
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-7630-4.ch022
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-7630-4.ch022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.