Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Parvez Rashid"'
In the process of review for assessing a piece of work, agreement or consensus among reviewers is vital to review quality. As classroom peer assessments are undertaken by naive peers, disagreement among peer assessors can confuse the assessees and le
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b67d235ea961eac97ef78f1057f6536e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qinjin Jia, Mitchell Young, Yunkai Xiao, Jialin Cui, Chengyuan Liu, Parvez Rashid, Edward Gehringer
Providing timely feedback is crucial in promoting academic achievement and student success. However, for multifarious reasons (e.g., limited teaching resources), feedback often arrives too late for learners to act on the feedback and improve learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1101920a85a96f3b953877f74feae31e
Peer assessment can be a more effective method of learning when the reviewers provide quality feedback. But what makes feedback helpful to reviewees? Other studies have identified quality feedback as focusing on detecting problems, providing suggesti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4fd0e4f4e9b5ec0c2ca51a38199233c7
Publikováno v:
2021 19th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training (ITHET).
Autor:
Stephen Parvez Rashid
Publikováno v:
Social Work and Ethnicity ISBN: 9781003195481
Social Work and Ethnicity
Social Work and Ethnicity
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5d4e5f9702d6a915394e3d746e225d10
https://doi.org/10.4324/9781003195481-19
https://doi.org/10.4324/9781003195481-19
Publikováno v:
IDEAS
This paper describes the development of AIDA, the Ancient Inscription Database and Analytics system. The AIDA system currently stores three types of ancient Minoan inscriptions: Linear A, Cretan Hieroglyph and Phaistos Disk inscriptions. In addition,
Publikováno v:
Adoption & Fostering. 16:13-19
In 1987 a survey was conducted of eleven hundred and sixty-five children with ‘special needs’ placed by the major voluntary adoption agencies with permanent new families between 1980 and 1984 (Thoburn & Rowe, 1988; Fratter et al, 1991). Among tho
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.