Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Partner engagement"'
Autor:
Tom, Ashlyn, Kim, Alice
Publikováno v:
Disaster Prevention and Management: An International Journal, 2024, Vol. 33, Issue 4, pp. 321-334.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DPM-09-2022-0205
Autor:
Borsika A. Rabin, Kelli L. Cain, Lawrence O. Ayers, Angel Lomeli, Arleth Escoto, Maria Linda Burola, Melanie Aguilar, Stephenie Tinoco Calvillo, Breanna Reyes, Linda Salgin, Robert Tukey, Louise C. Laurent, Nicole A. Stadnick
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 24, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Introduction Meaningful engagement of partners in co-creating and refining health-related programs can increase the initial uptake, sustained implementation, broad reach, and effectiveness of these programs. This is especially important for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7243a7002d114305bb2b2c07e092061d
Autor:
Aubrey Villalobos, Dara Blachman-Demner, Antoinette Percy-Laurry, Deshiree Belis, Manami Bhattacharya
Publikováno v:
Implementation Science Communications, Vol 4, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract Background As the focus has grown in recent years on both engaged research and dissemination and implementation (D&I) research, so too has federal funding to support these areas. The purpose of this analysis is to provide an overall perspect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b97030962fd4f61a22f50fd235ed3de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michelle Trivedi, Shushmita Hoque, Holly Shillan, Hannah Seay, Michelle Spano, Jonathan Gaffin, Wanda Phipatanakul, Milagros C. Rosal, Arvin Garg, Lynn B. Gerald, Sarabeth Broder-Fingert, Nancy Byatt, Stephenie Lemon, Lori Pbert
Publikováno v:
Implementation Science Communications, Vol 3, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Background Implementation science frameworks advise the engagement of multi-level partners (at the patient, provider, and systems level) to adapt and increase the uptake of evidence-based practices (EBPs). However, there is little guidance t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12a3c52ef15745c18b0783bb254ea5c3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Catherine S. Nagawa, Oluwabunmi M. Emidio, Kate L. Lapane, Thomas K. Houston, Bruce A. Barton, Jamie M. Faro, Amanda C. Blok, Elizabeth A. Orvek, Sarah L. Cutrona, Bridget M. Smith, Jeroan J. Allison, Rajani S. Sadasivam
Publikováno v:
BMC Research Notes, Vol 13, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Abstract Objective Smokers are greatly influenced by those living with them, but strategies that increase partner support for smoking cessation are lacking. Using a cross-sectional study design, we explored factors associated with willingness to enga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca2adfba43f744b488bf25ca6adb4ce3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Industrial Marketing Management. 109:164-173
Partner relationship management (PRM) is a set of methods, tools, strategies, and web-based capabilities that a business-to-business (B2B) firm uses to manage its relationships with partners, resellers, and other third parties. Integrating artificial