Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Partner's avatar"'
Publikováno v:
IHM-2018
30eme conférence francophone sur l'interaction homme-machine
30eme conférence francophone sur l'interaction homme-machine, Oct 2018, Brest, France. pp.227--233, ⟨10.1145/3286689.3286708⟩
IHM
30eme conférence francophone sur l'interaction homme-machine
30eme conférence francophone sur l'interaction homme-machine, Oct 2018, Brest, France. pp.227--233, ⟨10.1145/3286689.3286708⟩
IHM
National audience; Collaborative Virtual Environments (CVEs) are systems that allow multiple participants located remotely to collaborate in a shared virtual space. In order to take advantage of the possibilities offered by such systems, their design
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d475dc8a1c7e02ea37d64a96958f01c6
https://hal.science/hal-01899223/file/p227-Gamelin-HAL.pdf
https://hal.science/hal-01899223/file/p227-Gamelin-HAL.pdf
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Point-cloud avatars to improve spatial communication in immersive collaborative virtual environments
Publikováno v:
Personal and Ubiquitous Computing
Personal and Ubiquitous Computing, Springer Verlag, 2021, 25 (3), pp.467--484. ⟨10.1007/s00779-020-01431-1⟩
Personal and Ubiquitous Computing, 2021, 25 (3), pp.467--484. ⟨10.1007/s00779-020-01431-1⟩
Personal and Ubiquitous Computing, Springer Verlag, 2021, 25 (3), pp.467--484. ⟨10.1007/s00779-020-01431-1⟩
Personal and Ubiquitous Computing, 2021, 25 (3), pp.467--484. ⟨10.1007/s00779-020-01431-1⟩
International audience; Collaborative virtual environments allow remote users to work together in a shared 3D space. To take advantage of the possibilities offered by such systems, their design must allow the users to interact and communicate efficie
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sasaki, Genki, Igarashi, Hiroshi
This study is the first to explore the interplay between haptic interaction and avatar representation in Shared Virtual Environments (SVEs). We focus on their combined effect on social presence and task-related scores in dyadic collaborations. In a s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.08577
An open-source perceptual crossing device for investigating brain dynamics during human interaction.
Autor:
Estelle, Stephen1 (AUTHOR) stephen.estelle@oist.jp, Uhlig, Kenzo1 (AUTHOR), Zapata-Fonseca, Leonardo1 (AUTHOR), Lerique, Sébastien1 (AUTHOR), Morrissey, Brian1 (AUTHOR), Sato, Rai1 (AUTHOR), Froese, Tom1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/10/2024, Vol. 19 Issue 6, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jording, Mathis1,2 (AUTHOR) m.jording@fz-juelich.de, Hartz, Arne3 (AUTHOR), Vogel, David H. V.2,4 (AUTHOR), Schulte-Rüther, Martin3,5,6 (AUTHOR), Vogeley, Kai1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 4/9/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Lee, Junhyeok1 (AUTHOR) junhyeoklee@kw.ac.kr, Lee, Dongkeun1 (AUTHOR) dongkeun.lee@kw.ac.kr, Han, Seowon2 (AUTHOR) sewong00@kw.ac.kr, Kim, Hyun K.3 (AUTHOR) hyunkkim@kw.ac.kr, Lee, Kang Hoon1,2 (AUTHOR) kang@kw.ac.kr
Publikováno v:
Symmetry (20738994). Feb2024, Vol. 16 Issue 2, p228. 15p.
Autor:
Wan, Yingjia1,2 (AUTHOR), Wei, Yipu3 (AUTHOR) weiyipu@pku.edu.cn, Xu, Baorui3 (AUTHOR), Zhu, Liqi1,2 (AUTHOR) zhulq@psych.ac.cn, Tanenhaus, Michael K.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Sep2023, Vol. 26 Issue 5, p1-13. 13p.