Zobrazeno 1 - 10
of 732
pro vyhledávání: '"Parsons, M. E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palviainen, Mari1,2 (AUTHOR), Puutio, Johanna1 (AUTHOR), Østergaard, Rikke Halse3 (AUTHOR), Eble, Johannes A.4 (AUTHOR), Maaninka, Katariina1 (AUTHOR), Butt, Umar1 (AUTHOR), Ndika, Joseph5 (AUTHOR), Kari, Otto K.5 (AUTHOR), Kamali‐Moghaddam, Masood6 (AUTHOR), Kjaer‐Sorensen, Kasper3 (AUTHOR), Oxvig, Claus3 (AUTHOR), Aransay, Ana M.7,8 (AUTHOR), Falcon‐Perez, Juan M.8,9,10 (AUTHOR), Federico, Antonio11,12 (AUTHOR), Greco, Dario11,12 (AUTHOR), Laitinen, Saara13 (AUTHOR), Hayashi, Yuya3,14 (AUTHOR), Siljander, Pia R.‐M.1,2 (AUTHOR) pia.siljander@helsinki.fi
Publikováno v:
Journal of Extracellular Vesicles. Oct2024, Vol. 13 Issue 10, p1-22. 22p.
Autor:
Kaneko, Hiroaki1 (AUTHOR) hero5722@yokohama-cu.ac.jp, Sato, Hiroki1 (AUTHOR) sato.hir.wa@yokohama-cu.ac.jp, Suzuki, Yuichi1 (AUTHOR) ys291238@gmail.com, Ikeda, Aya1 (AUTHOR) ikedaa@yokohama-cu.ac.jp, Kuwashima, Hirofumi2 (AUTHOR) hirofumi_kuwashima_2118@yahoo.co.jp, Ikeda, Ryosuke1 (AUTHOR) ryosuke@yokohama-cu.ac.jp, Sato, Takeshi1 (AUTHOR) tak_sato@yokohama-cu.ac.jp, Irie, Kuniyasu1 (AUTHOR) k_irie@yokohama-cu.ac.jp, Sue, Soichiro1 (AUTHOR) ssue@yokohama-cu.ac.jp, Maeda, Shin1 (AUTHOR) smaeda@yokohama-cu.ac.jp
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine. Jul2024, Vol. 13 Issue 14, p4070. 11p.
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Practice & Service. Jun2024, Vol. 42 Issue 7, p278-284. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McBride S; About the Authors Susan McBride, PhD, RN-BC, CPHIMS, FAAN, is a professor and associate dean of research, The University of Texas at Tyler School of Nursing, Tyler, Texas. Laura Thomas, PhD, RN, CNE, is a professor, University of North Texas Health Sciences Center College of Nursing, Fort Worth, Texas. Sharon Decker, PhD, RN, FSSH, ANEF, FAAN, is professor emeritus, Texas Tech University Health Sciences Center School of Nursing, Lubbock, Texas. Matthew Pierce, MS, NREMT, CHSOS, is director of health information, Texas Tech University Health Sciences Center School of Nursing. Shelley Burson, MEd, is coordinator of special projects, Texas Tech University Health Sciences Center School of Nursing. Huaxin Song, PhD, is assistant professor, The University of Texas at Tyler School of Nursing. Katie Haerling (Adamson), PhD, RN, CHSE, is a professor, University of Washington Tacoma School of Nursing and Healthcare Leadership, Tacoma, Washington. This research was supported by funding from the Dorothy Otto Research Award under the National League for Nursing Research Awards in 2021. The research team acknowledges the contributions of the University Medical Center Health System, Lubbock, Texas, and the following nurses, faculty, and technology support: Rebecca Clark, Erin Gibson, Heather Guest, Courtnie Moore, Belen Ramirez, Tammy Williams, Bill Eubanks, Autumn Harris, Apryl Keaty, George Esquivel, Emmanuel Sanchez, Adam Wood, and William McGaghie. For more information, contact Dr. McBride at susanmcbride@uttyler.edu ., Thomas L, Decker S, Pierce M, Burson S, Song H, Haerling Adamson K
Publikováno v:
Nursing education perspectives [Nurs Educ Perspect] 2024 May-Jun 01; Vol. 45 (3), pp. 161-168. Date of Electronic Publication: 2024 Feb 23.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.