Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Parrish, Jennifer"'
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 8, Iss 11, p e16301 (2019)
BackgroundInvasive intensive care unit (ICU) treatments for patients with advanced medical illnesses and poor prognoses may prolong suffering with minimal benefit. Unfortunately, the quality of care planning and communication between clinicians and c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/793ed56535ae4e178f57989a3487339a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science Scope, 2016 Mar 01. 39(7), 68-75.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43746457
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parrish, Jennifer Paige
Metacognition is a complex, valuable tool that generates growth in learning processes that can aid in non-native English-speaking teachers (NNESTs) identity-in-practice. Most research on metacognition in pedagogical contexts study students’ beliefs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10155::507da85f388a094a7f7251ec8aa5183c
https://vl.lcc.lt/LCC:ELABAETD101720454&prefLang=en_US
https://vl.lcc.lt/LCC:ELABAETD101720454&prefLang=en_US
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.